Fotele obrotowe do samochodu dla niepełnosprawnych.

Czy byłbyś w stanie przenieść się z wózka inwalidzkiego na siedzenie pojazdu … jeśli siedzenie było częściowo poza pojazdem?

Specjalne płyty obrotowe obracane manualnie jak i elektrycznie, montowana pod specjalnym fotelem samochodowym (Compact, Recaro, BEV, GS), umożliwiają taki transfer. Około 40 centymetrów siedzenia poza pojazdem może okazać się bardzo pomocne, aby przesiąść się z wózka inwalidzkiego na fotel samochodu.

Co więcej, przy niektórych wersjach płyt obrotowych możemy obniżyć siedzisko do odpowiedniego poziomu aby jeszcze bardziej ułatwić przesadzanie na oraz z fotela samochodowego. 

Są to rozwiązania nie tylko dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, ale także dla każdego, kto potrzebuje niewielkiej pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu.  

Płyty obrotowe firmy Autoadapt, której jesteśmy dealerami na terenie Polski, są najbardziej zaawansowanymi  produktami na rynku. Posiadają unikalne cechy, które umożliwiają stosowanie w modelach samochodów, w których inne rozwiązania nie będą działać.

 

CENA FOTELI OBROTOWYCH AUTOADAPT

DO UZGODNIENIA TELEFONICZNIE LUB MAILOWO

RODZAJE PŁYT OBROTOWYCH

płyta obrotowa Turnout

TURNOUT

TURNOUT to najprostsza płyta obrotowa. Dostępna w wersji obracanej ręcznie jak elektrycznie. Turnout w połączeniu z jednym z foteli (BEV, COMPACT, RECARO, GS) przeznaczona jest głównie dla osób, którym trudno jest bez pomocy opiekuna wsiąść do samochodu. Turnout umożliwia obrócenie fotela samochodowego na zewnątrz pojazdu. Płyta ta nie umożliwia jednak pełnego wysuwu fotela oraz zmiany jego wysokości na zewnątrz auta.

TURNY HD / ORBIT

TURNY HD / ORBIT to płyty obrotowe, dzięki którym możliwe jest całkowite wysuniecie fotela na zewnątrz pojazdu. Dostępne w dwóch wersjach, Turny HD to płyta obracana manualnie, natomiast płyta Turny Orbit to obracana jest elektrycznie. Oba modele wyposażone są w napęd pozwalający na zmianę wysokości fotela. Turny HD / Orbit nadają się tylko do montażu po stronie pasażera.

turny recaro

TURNY EVO

TURNY EVO to najbardziej zaawansowany podnośnik fotelowy na rynku sterowany elektrycznie. Całkowicie przesuwa fotel na zewnątrz pojazdu i obniża go do żądanego poziomu. Ułatwia to siadanie lub przenoszenie z wózka inwalidzkiego. Co więcej, Turny Evo może zmienić wysokość do wymaganego poziomu. Gdy już usiądziesz, wystarczy nacisnąć przycisk, a Turny Evo podniesie cię do środka samochodu.

RODZAJE FOTELI OBROTOWYCH

Fotel BEV został zaprojektowany specjalnie do montażu w połączeniu z płytami obrotowymi Turny lub Turnout. Płaskie boki fotela doskonale nadaje się do przenoszenia osoby niepełnosprawnej z wózka inwalidzkiego. Jest także wygodny dla dzieci ze względu na swoje rozmiary.Poduszki oparcia i siedziska są łatwo demontowalne co umożliwia szybki montaż dodatków jak np podparcie lędźwi. Oczywiście ułatwia to także czyszczenia elementów lub ich wymianę. 

Siedzenie Compact to bezpieczna i ekonomiczna alternatywa dla innych, bardziej funkcjonalnych foteli samochodowych, zaprojektowanych tak, aby wtapiały się w wnętrze pojazdu.  Opcjonalny zestaw Plus podnosi przód poduszki siedziska, co zwiększa komfort siedzenia i zapobiega przesuwaniu się użytkownika do przodu. Gorąco polecamy ten zestaw we wszystkich adaptacjach z fotelem Compact. Siedzisko Compact zostało przetestowane i zatwierdzony zgodnie ze standardami M1 w połączeniu z płytami obrotowymi Turny i Turnout.

Siedzisko GS skonstruowane specjalnie na potrzeby dzieci i osób niskiego wzrostu. Fotel GS w łatwy sposób pozwala na indywidualnie dopasowanie np. głębokości siedziska czy pozycji każdego z podłokietników. GS  ma również szeroką gamę akcesoriów, które pomogą w dalszym dostosowaniu siedzenia do specyficznych potrzeb użytkownika. Zaprojektowany z myślą o rosnącym dziecku, fotelik GS  może być regulowany w celu zapewnienia wygodnego i bezpiecznego używania. Siedzenie GS jest kompatybilny z systemem Carony,  Turnout czy Turny. 

Fotel Recaro Specialist L to siedzisko kubełkowe. Wyciągane przedłużenia siedziska wraz z solidnymi bocznymi zagłówkami oparcia zapewniają wygodną i ergonomiczną pozycję jazdy. Recaro Specialist L jest testowany i zatwierdzony zgodnie ze standardami M1 w połączeniu z Turny i Turnout.

Galeria Video

Galeria